Thursday 11 September 2014

Tupperware Brands : Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !


Assalamualaikum wbt dan selamat petang...selamat datang ke blog Enciktupperware , Cabaran lain dari abg Ben Ashaari.. Jom sertai okiess...

Latar belakang aku?
 
Umur aku nak masuk 30 tahun.Bekerja di pejabat kesihatan Temerloh sekarang ni lah kan.. kerja kawalan nyamuk..inspektor kesihatan.. aka polis kesihatan.hehehehe...

Kelebihan blog?
Wow kelebihan blog paling banyak sekali dapat dirungkaikan.. aku ni jual produk tupperware brands, so blog ni jadi medium aku berniaga online or offline.. promosi di blog salah salah marketing babe.. Berblog jugak medium kita nak bercerita tentang apa2 isu lagi luas.. ko tulis lah nak tulis apa pah weh... tapi anda mesti bertanggungjawab di atas apa yg anda tulis.. jangan tulis entry tapi xnak bertanggungjawab sudah.. jauhkan entry yg berunsur fitnah okiees.. lagi satu blog jadi medium berkenalan satu sama lain.. kita tak kenal pun tapi boleh share macam2 dalam blog ni.

Impian jadi blogger?
In Future, In shaa ALLAH jika ada rezeki nak jugak jadi blogger kan.. puas jugak duk keje sekarang stress jugak weh,.. tu yg aku part time job jual tupperware ni.. at least kurang stress keje.. aku x pandai urus stres??? mana2 keje pun stress ler bro n sis ... but kalu kita yg jadi bos ok lah kan.. jd bos utk diri sendiri.. pendapatn seharian kita yang tentuka.. dengan jadi blogger rezeki kita terbuka lagi luas sebernarnya... Janji pandailah kita membawa diri kita

P/S : Siapa-siapa nak join segmen ni jomlah. Tarikh tutup 11 september 2014, jam 8 malam !

Sekian terima kasih kerana sudi membaca..
Jumpa di entey berikutnya..
see ya.. :)

No comments:

Post a Comment