Saturday 13 September 2014

Tupperware Brands : Challange Day-13

5 Blog Kegemaran Enciktupperware

Bismillahirahmanirahim....Dengan nama ALLAH yang MAHA Pemurah lagi MAHA Peyayang
Assalamualaikum wbt...

Malam ini Enciktupperware 5 bkog kehemaran yang mana memnerukan satu pelaung untuk semua pengunjung blog ini boleh ke blog-blog lain....

Blog 1 : http://dapur-mamasya.blogspot.com/
 
Blog in khas untuk akak-akak atau adik-adik untuk belajar pelbagai resepi menarik. Aku sendiri pun banyak belajar reseoi masakan yang enak dari blog ini. Kalu ikut banyak lagi blog2 yang share resepi, tetapi ini yang mnarik perhatian aku. Anda bagaimana pula?

Blog 2 : http://jomtapauweh.blogspot.com/

Blog rakan bisnis Tupperware aku ini aka my downline dalam organisasi Abdul Salam. Nama blog ini pun sudah istimewa. Jangan lupa untuk singgah ok anda akan tahu apa keistimewaanya.

Blog 3: http://ejadfotopoyo.blogspot.com/ 

Blog ini pula adalah antara blog yang suka sebab apa aku suka tangkap gambar dan memliliki Kamera DSLR jadi dalam blog ini pelbagai ilmu baru tentang fungsi-fungsi DSLR yang  aku tak tahu. Ejad ini jugak anak kepada seorang pelakon, Encik Hafizuddin Fazil. Enjoy ok


Blog 4 : http://sally-sweets.blogspot.com/

Blog ini pulak saya nak promote sesiapa yang nak order chocolate, fruit apple, lollichic dan oreo chocolate boleh order dengan akak mimi ye. Dai duk area Kuantan.


Blog 5 : http://firestartingautomobil.blogspot.com/

Blog terakhir yang saya gemari adalah blog ini, even saya tak kenal pun siapa pemilik blog ini tetapi ilmu yang di share sangat berguna. Blog ini banyak bercerita tentang tips2 kenderaan yang rasa tak banyak pengalaman tentang apa keperluan untuk servis kete ke, ada masalah kereta ke bolehlah merujuk kepada blog ini.

oK TAK apa yang aku share malam ini.. selesai cabaran untuk hari ini.
Jumpa lagi semua..

2 comments: