Thursday 4 September 2014

Tupperware Brands : Challange Day-2


5 Cara Memenangi Hati Saya....

Challenge hari ke-5 nampak macam poyo jer kan?? tetapi as human being kita pun ada kelemahan dan orang yang terdekat dengan kita pasti akan memenangi hati kita, tidak semestinya isteri shj tetapi terbuka luas ibubapa, adik-beradik, rakan taulan dan rakan2 yg baru kenal.
5 cara memenangi hati saya , malam ini saya bongkarkan...

#Saya ini suka tupperware, bukan sekadar menjual tetapi suka tupperware dengan rekabentuk yg menarik dan unik.

dapat hamper banyak2 macam ni kan best, semua tupperware
#saya ini suka pokok2 hiasan, jika ada rumah yang menanam suka saya tengok untuk terapi minda.

#saya ni sebenarnya mudah terasa hati dan ada sedikit suka merajuk.. Mak ai malunyer nak bagitau kat orang.. Isteri saya mesti taw memujuk hati suami ini yerk sayang.

#Saya ini suka memasak dan suka makan makanan yang baru dan yang tak nah dirasa. Nak memenangi hati saya mudah..masak..masak..masak.. belanja..belanja...belanja..belanja.. nyum3.. Alhamdulillah murah rezeki.

#Last sekali,saya ni memang kalu org xkenal akan tengok saya ni sombong dan suka berdiam diri, kena pandai cari switch utk make it diri saya ni..bla..bla ..bla.. saya tak suka nak sembang sangat dengan orang, org tu kena sapa saya dahulu dan pelbagai isu dlm sembang..hehehehe.. kelemahan diri dari dulu lagi..

DONE.. challenge hari ke-2..
Jumpa entry berikutnya... 

No comments:

Post a Comment