Sunday 14 September 2014

Tupperware Brands : Challange Day-14

Cerita Kasut Enciktupperware......

contoh

Bismillahirahmanirahim.....
Assalamualaikum wbt dan selamat berblog semua....

Bercerita tentang kasut pada malam ini aku sebenarnya kekurangan idea nak cerita mengenai kasut..ermmmmm

sebenarnya apabila bercerita kasut ni aku bukanlah jenis yang suka beli kasut sangat pakai apa yang ada. aku ada 5 kasut shj sekarang ni.. satu kasut unit aku bagi safety Boot, 2 kasut keje warna hitam. 1 kasut jalan-jalan warna coklat dan satu kasut sukan. Bab jenama aku x kisah sangat asalkan boleh pakai dan selesa dipakai.

Bercerita lanjut tentang kasut nasihat aku mudah pakailah kasut yang bersesuaian dengan anda dan mengikut budjet anda. Jangan hujung bulan kering takda duit untuk makan/minum sebab terlalu obses nak cari kasut yang terlalu trendy.

Itu sahaja malam ini.. simple shj..hehehe


Terlepas nak baca entry terdahulu..



No comments:

Post a Comment