Thursday 4 September 2014

Tupperware Brands : Hot Item Preview Sepember Campaign 2014

Assalamualaikum wbt dan selamat bertupperware..

Hari ini saya mengumumkan... Dganutupperwarebrands akan bertukar kepada Enciktupperware. 

Ada kawan2 saya memaklumkan panjang sangat ler, cuba bagi nama yang lebih relevan.
Nama asal itu dibuat sempena bermulanya saya Business Tupperware di Bumi Dungun, Terengganu.

Alhamdulillah... Moga dengan penukaran nama baru rakan2 yang berkunjung blog saya akan mudah berurusan dengan saya. 

Berbalik kepada tajuk asal entry saya hari ini, saya nak Tunjukkan preview HOT ITEM Produk Tupperware bulan ini.

Ok Jom sama-sama kita cuci mata, Jangan Lupa untuk sms/whatsapp saya jika ada yg berkenan.




 Eco Bottle Kids : Penguin dan Frog
RM15/pcs

 
Steam It Hijau : RM55


Rectangular shelf : RM25/pcs


Garlic Keeper : RM 100 3 liter & 5.5 Liter / Pcs

 
 Spice Saver : RM55

 
Textured Canister : RM 150 (buy 3 free 1)
RM 65 / pcs


Set Breakfast : RM50/ pcs
Buy 2 set only RM80.00 ONLY
FREE PURPLE APRON

 
ONLY RM30.00 ONLY


Rice Dispenser Free Serving dish dan scoop RM 230.00

Berminat Boleh sms/whatsapp saya ok : 014-5061998

No comments:

Post a Comment