Tuesday 16 September 2014

Tupperware Brands : Challange day-16

Siapa, Bagaimana Enciktupperware 10 Tahun Lagi...

rupenya ada buku macam ni yer.. nak carilah nanti


 Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum wbt.. pembuka bicara... sebelum tu nak ucapkan selamat hari malaysia.. 16 sptember.. cabaran hari ke-16..ngam2


 10 Tahun lagi..ermmmmm

1. aku bab perancangan anak ni..ermmm ntah ler... sorry ler.. better sorang dulu kot..

2.aku nak ada ijazah dalam bidang yg akan aku minati

3.dah ada rumah sendiri hiasi denga a lots of Tupperware




 Kegilaan aku nak penuhkan tupperware kat dapur aku memang macam ni ler... hehehehhe

4. Hopefully aku still jual tupperware 10 tahun lagi.. dengan organisasi yang kukuh dan blog aku ni jadi medium orang beli tupperware online. In sha ALLAH.

5.Aku nak tukar kete.. salah satu kegemaran aku adalah kete HONDA.. 

6. Off course aku nak jadi blogger yang disenangi bukan dicemuh..hehehhe

7.Dapat hantar mak ayah aku p Haji dan umrah

8.Hopefully boleh clear semua hutang2 dunia ni

9. Menjadi muslim yang lebih baik dari sekarang

10. Mempunyai keluarga yang bahagia...


Ya ALLAH..moga2 dipermudahkan segala urusan untuk tempoh 10 tahun akan datang..

Alhamdulillah siap entry hari ni..

jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment