Sunday 28 September 2014

Tupperware Brands : Challange Day-27

Mood Enciktupperware hari ini (27 September)

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua..
entry backdated..xpelah nak share jugak story

Apabila cerita bab mood pada hari ini memang aku happy sangat2.. By the way aku pergi ke melaka untuk menghadiri sambutan hari kesihatan persekitaran di Melaka Internatonal Trade Centre, Ayer Keroh , Melaka.
Bertolak selepas pukul 5.00pm dr opis aku..






 
 Bab makan xyah citerlah kak melaka ni memang sedap..hehehe..dapat plak orang belanja.. Tq En.Aziz sebab belanja makan utk 2 malam ni..






Happy sangat2 dapat jumpa kawan di pkd dungun dulu, geng dk13, senior kolej dulu dan terutama jumpa bekas pensyarah aku dulu, En.Lee Sun Ton even macam mana pengalaman aku study dulu2.. kalu x diajar aku x jadi seperti sekarang ini..

Apa-apa pun pergi ke Melaka ini memberi pengalaman yang terindah bagi aku.. Pengalaman ini takkan dilupa..
HAPPY...

terasa nak nyanyi Lagu HAPPY..
Itu shj dari aku utk kali ini..
jumpa lagi

 

No comments:

Post a Comment