Monday 29 September 2014

Tupperware Brands : Challange Day-29

Bunga Kegemaran dan ertinya untuk Enciktupperware

Assalamualaikum wbt dan selamat Tengahari semua pengunjung semua..
Sihat??
Fuhhh Entry kali ni dah masuk hari ke-29 dah.. Esok last day.. yippie...hahahaha
Tak sangka aku akan harungi cabarn ini dengan jaya..


Selamat Hari lahir Buat adik bongsuku Nur Atikah Bt Ahmad, Moga2 diberi keselamatan dunia dan akhirat dan menjadi anak yang solehah..Aminnn

Story bab Bunga Kegemaran aku.. Yang paling aku suka adalah B.U.N.G.A. O.R.K.I.D





Semua sedia maklum bunga orkid kalu tak pandai jaga, alamatnya cepat ler mati pokok ini, tetapi bagi mereka yang rajin mengkaji dan jenis jiwa kental dan bersabar pasti peroleh satu kepuasan yang terbaik untuk memelihara orkid sehingga dapat mengelaurkan bunga yang cantik.

Kalu dilihat tentang bunga orkid ini dapat membayangkan tentang jiwa aku yang suka pada kelainan pada suatu benda, orang seperti aku mempunyai tahap kesabaran yang tinggi dalam menjaga orkid bab kata lain jiwa kental ler yang menggmabrkan diri aku

Orkid juga tumbuhan eksotik, bukanlah aku seperti barang eksotik tetapi aku suka melakukan perkara yang baru dan sukakan cabaran dalam bab meniaga ni.

oklah semua rasanya itu sahaja untuk kali ini.. nak coleteh lebih-lebih memang busy memanjang sekarang ni..

Tak sabar nak habiskan entry terakhir esok..
Tunggu...
Jumpa lain yer semua..
bye3.


 

No comments:

Post a Comment