Sunday 28 September 2014

Tupperware Brands : Challange Day-28

5 Perkara bermula dengan "andainya"

Assalamualaikum wbt dan Good Morning semua... 

1.ANDAINYA... aku diberi pilihan, aku nak kahwin awal.. Sebab apa... anda kan tahu jugak...

2.ANDAINYA.. aku kaya dan mempunyai kewangan yang kukuh, aku langsaikan hutang-hutang yang ada dan bantu semua family aku nak langsaikan hutang dan hantar seluruh ahli keluarga aku sekali pak dan mak mertua  aku menunaikan haji

3.ANDAINYA...Aku ada Stokis Tupperware sendiri, aku nak bantu ramai orang di luar sana untuk menjana pendapatn dari Tupperware

4.ANDAINYA..Aku jadi Jutawan Affiliate Juntion akan aku bantu semua rakyat malysia utk semua join AJ

5.ANDAINYA..Aku diberi waktu yang lebih aku abadikan diri hanya untuk ALLAH SWT, Seimbangkan diri untuk Dunia dan Akhirat dan mengharap keredhaa oleh ALLAH SWT.

TQ kerana sudi membaca..
jumpa di entry baru

No comments:

Post a Comment