Monday 5 August 2013

Julai Yang menggembirakan

Assalamulaikum WBT dan Salam 1 Tupperware

Rezeki bertambah lagi bulan Julai ini. dengan pertambahan 3 recruit baru level 1, 5 orang level 2 dan 1 orang bagi level 3. Terima kasih saya ucapkan terutama buat Abg Syam sbb mempertemukan dan menghadiahkan seorang recruit yg bagi saya seorang yg mempunyai idea dan pemikiran bisnes yang brilliant.

Memperkenalkan bakal  my DIQ en. Khairul Mukmin dari Kuantan, mmg terkejut abg syam maklum pada saya, dia berjumpa dengan mukmin dan menghadiahkan mukmin sbg my new recruit (hadiah yg dijanjikan- nntlah saya cerita mcmmana abg syam boleh bagi seorang recruit..huhuhu).. Mukmin mmg seorang yg berdedikasi dalm kerja2 mengrecruit orang. dengan usaha mengedarkan flyers buatan sendiri selepas tarawikh dan pelbagai ikhtiar beliau dlm mempromosi Tupperware di Group dan pages FB. Tahniah Mukmin kerana menyertai keluarga Team Power. Khairul mukmin adalah ex-student satu kOLEJ semasa saya study kat salah satu kolej di Kuantan pada tahun 2003 dahulu.. Lama dah tinggalkan Kolej (Kolej PSDC, Semambu, Kuantan)

Disebabkan keterujaan itu juga saya melancarkan satu cabaran ( B2B Snack n stor challenge) semperna leaflet baru julai - ogos 2013, bermual 28 julai - 31 julai, dengan sales rm500 dan recruit min 2 org akan menerima B2B snack n stor DAN EXTRA GIFT.

Dan sangat mengujakan lagi, pemenangnya adalah mukmin, itu adalah satu suntikan semangat kepada beliau dan juga bagi Team Abdul Salam sendiri. Dengan sales melebihi rm500 dan recruit 2 orang melayakkan beliau untuk menerima hamper diri saya... TAHNIAH MIN..

Bulan Julai ini adalah satu rezeki yang mengujakan datang dr ALLAH dengan izin dariNYA.. syukur Ya ALLAH.. komisen bulan Julai dapat jugak saya merasa komisen 1 star rm500. SYUKUR..

Nak Cecah RM1K

Bagi semua rakan2 Team ABDUL SALAM.. terima kasih daun keladi. Bulan OGOS kita pulun lagi.

Anda di luar sana , nak hamper Tupperware percuma daripada saya, Jom Join Team Power. Join saya : whatsapp : 014-5061998 atau boleh berkunjung FB saya : https://www.facebook.com/thabrani.hijaziTP


2 comments:

  1. Post entry yg ini.. sangat menarik. Abg tersenyum membacanyer.. dah jadi ketagih baca cerita salam. Tahniah..

    ReplyDelete
  2. tq bang... hehehehe..pasni harus lagi cerita yg lebih menagih org utk membaca

    ReplyDelete