Monday 19 August 2013

Contest BerPHOTO bersama Tupperwareku

Assalamualaikum WBT dan Salam 1 Tupperware
Saya nak buat contest utk semua Customer Tupperware saya Bermula hari ini (19 ogos) - 31 ogos 2013. Contestnya adalah Berphoto Bersama Koleksi Tupperwareku .
 Syarat2 Contest seperti Berikut:

1) Hendaklah membeli Tupperware dengan saya sekurangnya2 RM200 min
2) gAYA, Stail bergambar terpulang kepada kreativiti anda
3)cONTEST bermula hari ini shgga 31 ogos
4)Setiap penyertaan boleh menghantar 2 gambar
5)Pemenang dipilih berdasarkan gambar yg akan di upload di wall saya, di page saya dan blog saya serta diadili oleh juri yg akan sy tentukan
6)Keputusan adalah muktamad, segala bantahan tidak akan dilayan


Pinjam gambar kak rani..hehehe

Hadiah menarik menanti anda..



yang berminat nak join Tupperware Brands boleh whatsapp saya : 014-5061998




No comments:

Post a Comment