Monday 5 August 2013

KOLEKSI TUPPERWAREKU

Salam Ramadan ke-27.Sedih pula semakin hari semakin lama semakin dekat dengan Syawal. Berdoa agar kesempatan untuk bertemu di Ramadan yang seterusnya, AMINNN..

Entry hari ini special skit sebab nak sharing skit koleksi Tupperware di Dapur tempat saya berteduh ni, xlah seOVER kaum HAWA tetapi semenjak setahun lebih join Tupperware Brands, DAPAT BELI DAN TERIMA HADIAH DARI UPLINE membuatkan saya semakin meminati Tupperware. Beruntung my Lovely Zawjah Puan Farah Waheeda bt Zulkifli (mention nama penuh lagi, apa kes?? ada aku kisah..hahahaha) xpayah nak meyusahkan si isteri utk beli Tupperware, si suami dah join Tupperware. Lagi satu mmg Kewajiapan seorang suami menyediakan perlatan atau perkaksan utk memasuk kepada isteri. Salah satu tanggungjawab kpd isteri terlaksana.. Mission accomplish..kikiki..

JOM NIKMATI SERBA SEDIKIT KOLEKSI DAN KEGUNAAN TUPPERWARE YANG X SEBERAPA.















Dapur bujang lah sangat....Ni pon x habis nak tunjuk lagi, ada satu almari terpaksa di simpan molek dalam almari kat rumah ayahku. Sbb bila2 masa je akan bertukar tempat kerja plak, Jadi tak payah nak usung ke hulu hilir Tupperware. duk senyap2 dalam almari, bukan nak guna semua pun kan. Oklah saya bersyukur dapat menggunakan Tupperware yang berkualiti dan yg penting ada lifetime warranty utk part2 yang boleh ditukar.

Satu Tips saya nak berkongsi, walau apa pun yang kita sertai dalam Biznes ni kita perlu minat terhadap barang atau produk tersebut. Bagi saya setelah menyertai Tupperware Brands saya sematkan dalam hati utk menyaynagi dan mencintai Tupperware.. chewahhh.. Yes mmg betul sbb jika kita sayang, kita share kebaikan produk kepada pelanggan, itu adalah satu strategi marketing utk tarik pelanggan membeli produk kita.

Jadi apa tunggu lagi jadikan Tupperware Brands sebagai satu lubuk dan peluang utk mencari rezeki anda.
Jom sertaibersama saya, Team Power. boleh call/sms/whatsapp : 014-5061998



No comments:

Post a Comment