Thursday 16 January 2014

Tupperware Brands : Nano Nature Water Filtration

Assalamualaikum WBT..
Adakah air di rumah kita bersih & sihat?
Kenapa pentingnya sistem penapisan air yg betul? Jawapannya mestilah untuk kesihatan kita sekeluarga kerana air adalah sumber mineral yg penting untuk tubuh badan kita sehari-hari. Air yg tidak bersih & tidak sihat boleh mengundang pelbagai penyakit. Jadi amatlah penting bagi kita memilih sistem penapisan terbaik untuk memproses air di rumah kita supaya sentiasa bersih, sihat & selamat untuk digunakan seisi keluarga.

Di sini kami ingin cadangkan salah satu sistem penapis air yg terbaik di pasaran iaitu Tupperware Nano Nature Water Filtration System (NNWF). Anda boleh baca kelebihan-kelebihan NNWF ini di bawah. Tidak dinafikan sekarang banyak sistem penapis air di pasaran untuk dipilih. Cuma sebelum membeli, seeloknya kita mengkaji terlebih dahulu kelebihan & kekurangan sistem penapis yg akan kita pilih.

Di sini kami ada offer terbaik kepada mereka yg sedang mencari-cari sistem penapis air di pasaran. Kami ingin menawarkan kepada mereka yg betul-betul ingin mendapatkan NNWF ini pada harga yg murah, jimat & berbaloi-baloi.

HARGA RETAIL : RM2,750.00
HARGA OFFER : ????

Dan juga hadiah istimewa dari kami produk Tupperware untuk mereka yg beli set Nano Nature Water Filteration System pada bulan ini



 Pada Bulan Januari dan Februari 2014 ada promosi yang betul2 murah untuk semua ahli baru.. Harga ahli HANYA RM 1837.50 SAHAJA... WOW murahnyer..
So apa tunggu lagi. Jom grab dengan saya..
Jom tengok kelebihan nano water filter ini.


 Jadi yang berminat untuk memliki nano water filter ini boleh hubungi saya 014-5061998. atau boleh kunjungi FB saya :Disini


No comments:

Post a Comment