Monday 6 January 2014

Tupperware Brands : Azam atau Berazam ??

Assalamualaikum wbt...
Azam dan Berazam??
2014 APA AZAM DAN KEAZAMAN ANDA??

 Inilah diri saya sekitar Tahun 2009..Berat badan rasanya around 70 kg lebih je..Saya pon dah tak ingat dah gambar ni, mujur member kamcing budak perlis si Mohd Shamizifalihin ni pm kat FB. Terasa nak seperti ini semula.

Semenjak saya berkahwin bulan depan setahun saya mmg x exercise langsung, dah masuk seorang anak dah. Sebelum kahwin punyalah rajin exercise jalan kaki 10,000 langkah dan naik Bukit Bauk kat DUNGUN lagi ..hihihhihi.

Sekarang ni berat badan, masyaALLAH nak dekat 100 kg..SOB3..
bini dah sounds kat saya..kuruskan diri skit bang.. 
dalam hati bertekad jugoklah demi isteri dan keluarga tersayang.

  Ni gambar terbaru.. uish gemuknyer saya.. lemak sana sini..hahahaah.. siyes mmg x suka x suka x suka..
Tahun 2014 saya berazam dengan keazaman utk merubah ke arah kesihatan yang lebih baik.




Tips dari bro kevin zahri utk tahun 2014, insyaALLAH saya akan cuba yang terbaik. chaiyokkk



Mudah-mudahan 2014 saya kembali sihat seperti dulu, impian perlu realistik agar boleh kurangkan saiz badan dari xl ke l sekurang-kurangnya.

JOM SIHAT DAN KEKAL BERTENAGA..

JADI JOM SAHUT CABARAN AZAM TAHUN 2014 ANDA..

JOM UBAH PENAMPILAN DIRI DEMI KEBAIKAN DIRI SENDIRI..

No comments:

Post a Comment