Saturday 18 January 2014

Tupperware Brands : Assembly BCO Dungun (18 Jan 2014)

Assalamualaikum WBT dan selamat malam semua rakan2 blog
dganutupperwarebrands..
Apa khabar anda semua??
Hebat dan Luarbiasa seharusnya..
dapat aura positif dari Kak sharifah iaitu owner BCO Dungun
Alhamdulillah dapat menghadiri program yang amat berguna.
So program yang berlangsung pada jam 3.00 petang dihadiri lebih kurang 25 orang
Meriah sungguh..
Demo masakan menggunakan Inspire saucepan menggunakan Asian Meal memang best
dan demo berkaitan Lacto Fiber membuka mata saya untuk meneruskan menggunakan produk ini.

Jom tengok gambar2 aktiviti pada petang tadi.


Teka apa yang saya cerita..hehehe


kusyuk dengar ceramah




Hadiah yang menanti utk pengunjung


Demo Inspire Saucepan

Demo masak menggunkan asean meal tauchu sezhua

Kak na, Dir. Kak Sal pemenang bertuah

Telur yang dimasak sempurna menggunakan saucepan. hanya menggunakan 1 sudu air shj

Surprise dapat gift 10 terawal datang assembly

sesi bergambar selepas tamat aktiviti

Tahniah My Dir. saudara Mukmin dari Kuantan. Sales Bulan dec gempak giler

Tahniah Kak Hasliza dari Hospital dungun yang menyertai Tupperware Brands

ini gift2 yang saya dapat tadi.. Rare Item.. tema kuning.
Aktiviti Team Power seluruh Malaysia hari ini
Meriah bukan akiviti yang sertai petang tadi...
Banyak ilmu yang saya perolehi berkaitan Lacto fiber dan Set Inspire Saucepan
Jadi bagi sesiapa nak sertai Tupperware Brands
Jom Hubungi saya : 014-5061998

No comments:

Post a Comment