Tuesday 10 December 2013

Tupperware Brands : Siapa AKU???

Assalamualaikum WBT dan Salam 1 Tupperware
Malam ini saya nak personal detail tentang penglibatan saya dalam tupperware. Jadi sorrylah kalu malam ini entry macam terlalu boring untuk di baca.

Nama diberi Abdul Salam Bin Ahmad, asal Pekan, Pahang. Sekarang bekerja di Pejabat Kesihatan Daerah Dungun sebagai Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran (PPKP) atau orang panggil saya ini, Inspektor Kesihatan (IK). 
Menceburkan diri dalam MLM Tupperware Brands ini pada Bulan Mac 2012. Alhamdulillah sudah setahun lebih. Sebenarnya start masuk memang zero pasal Tupperware ni sebab pemikiran saya menyatakan TUPPERWARE-WANITA lebih sinonim.



Start jadi Director pada bulan Jan. 2013, rank up 1 star Director pada Mac.2013. Pencapaian yang paling membanggakan adalah Top 5 sales tertinggi dalam TEAM POWER pada bulan Nov-Dis 2012 dan Sept.2013.


Pengalaman paling manis ialah dapat join recognation advance sales dan director rally di flamingo hotel dan Jubilee 2013 di Sunway Convention Centre. Pelbagai penglaman dan ilmu dikutip sepanjang aktiviti yang disertai. Matlamat saya dalam Tupperware Bukan sekadar berbiz semata2 tetapi membantu orang lain untuk menambah pendapatan. Dalam Tupperware khususnya dalam Team Power bukan biz semata-mata tetapi lebih ke arah mengeratkan silaturahim antara ahli-ahli dan kehidupan seperti adik beradik yang membuat saya tertari dengan Team Power. Pengasas Team Power Abg Syam pelbagai nilai2 kekeluargaan dan ilmu dalam biz online.

 
Harapan masa depan dengan Tupperware berharap dapat kekal dengan Biz Tupperware sampai ke cucu cicit..cewahhh.. Membina Empayar dan Legasi, InsyaALLAH jika diizinkan ALLAH nak buka Stokis Tupperware Di Pinggir bandar Kuantan atau di Bachok. Dan memperolehi cek beribu-ribu ringgit.
Moto Hidup : Hidup untuk membantu orang lain selagi termampu



JOM SERTAI TEAM POWER - 014-5061998

No comments:

Post a Comment