Thursday 6 June 2013

Product Knowledge

Laundry Compound Concentrate


Bertemu dalam entry terbaru saya, Entry sebelumnya saya ada menceritakan ingin bercerita tentang pengetahuan tentang produk dalam Tupperware Brands, jadi malam ini saya nak perkenal satu produk yang mana amat2 baik untuk mereka yang hendak menjaga kualiti pakaian mereka dirumah. selepas entry saya ini pasti ramai yang akan menggunakan berdasarkan pengalaman saya sendiri yang menggunakan sebagai bahan pencuci pakaian di rumah.. dan saya  terus kekal menggunakan produk ini sehingga sekarang.



Kelebihan Produk Ini :

1) 3 Jenis enzim mampu menghilangkan kesan protein, darah, sos serta kotoran degil yang lain
-kesan enzim dapat menghilangkan kesan kotoran degil pada pakaian kita
2) Penghalang penukaran pewarna mengelakkan penukaran warna tatkala pembasuhan
- Bagi warna yang suka sangat luntur semasa mencuci, sabun ni menjadi penghalang.

3) Pelembut sedia ada menjadikan baju lembut dan gebu
-Lebih jimat tak perlulah nak cari softener lain dah, sudah complete dalam sabun ini, dan harumannya sungguh wangi
4) Lembut bagi kulit yang sensitif
-Bagi akak-akak atau abang-abang yang mempunyai masalah kulit, tak perlu risau dalam pengalaman saya sendiri, tiada masalah jika sabun ini terkena tangan dan tanga kita tak mengalami ruam atau gatal-gatal
5)Mengelakkan warna terang serta mengelakkan warna putih daripada kelabu atau kusam
-Yang ini kalau pakai tu dah dipakai selama 5-6 tahun mmh dah pudar warnanya, tetapi jika pakaian baru dan kita terus memakai sabun ini, InsyaALLAH ia akan menjaga kualiti warna baju kita.
6) Kurang buih, bagi mesin muatan hadapan atau muatan atas
-Honestly sabun pencuci dari Tupper clean ni memang kurang buih tetapi ia WANGI ok, semerbak bau dalam bilik saya jika sekotak di tinggalkan dalam bilik saya..hehehehe. Dan sabun ini sesuai untuk muatan hadapan atau atas
7)Ultra pekat
-Bagi Ultra pekat ni pulak, di tepi kotak sudah ditunjukkan sukatan

Sebagai contoh :
Untuk cucian tangan bersamaan 10 liter air iaitu 1/3 scoop
1 scoop = 30 g

Untuk muatan atas - 1 scoop utk 1 cucian
Untuk muatan hadapan - 1/2 scoop utk 1 cucian

Pengalaman pemakain serbuk pencuci :
Saya berpuas hati penggunaan serbuk pencuci ini sebab kalau saya cuci baju time musim hujan, baju saya tak bau hapak. dan wangi terus baju saya. Dan satu lagi baju senang untuk di iron..

Laundry Compound Concentrate ini isipadu sebanyak 1 kg
Harga RETAIL : RM23.90, jika anda ahli Tupperware dapat lagi potongan 25% dan harga ahli :Rm17.925. Memang untung sangat, dan bagi saya sabun ni amat jimat untuk penggunaan selama sebulan bagi yang basuh tak banyak.. JIMAT kan??

Jadi Nak mencuba produk ini???

Hubungi saya ABD SALAM : 014-5061998















No comments:

Post a Comment