Wednesday 28 May 2014

Tupperware Brands : Apa Itu SPSHOPS???

Assalamualaikum wbt dan salam 1 Tupperware
Saya ada berita baik untuk semua pengunjung blog saya. Saya telah menemui satu peluang untuk kita mempromosi produk kita seperti Tupperware, pakaian, makanan etc serta anda akan mendapat profit daripada sistem tersebut. Selain kita menggunakan media FB, Twitter,Blog,Instagram etc sebagai media sokongan untuk mempromosi produk yang kita jual, baru dilancarkan secara besar-besaran pada bulan APRIL 2014, SPSHOPS mampu menjana pendapatan sampingan anda di samping menjadi medium untuk anda menjual produk anda.

Latar Belakang SPSHOPS

SPShops.Com atau SP Club International Sdn diasaskan pada tahun 2008 dan berdaftar dengan ROC di Malaysia dengan nombor pendaftaran 853130-H dan beralamat di No 69 Jalan Cyber 1B/3, Cyber Vally Commercial Centre, Cyberjaya, 43800 Sepang, Selangor.
Picture
SPShops diasaskan oleh Encik Adnan Ismail yang juga bertindak sebagai CEO SP Club International. Beliau berpengalan puluhan tahun dalam dunia direct marketing. Beliau adalah bekas top leader syarikat MLM dan juga terbabit dalam membangun software dan backoffice untuk syarikat tertentu malah juga merupakan orang yang bertanggungjawab membangunkan perisian SPShops.

Laman SPShops ini dibina bermula pada tahun 2012 selaras dengan visi beliau untuk memiliki sebuah empayar perniagaan online mirip Mudah.My  Ia mengambil masa sekitar dua tahun untuk disiapkan. Namun berbeza dengan Mudah.My En Adnan membangunkan syarikat yang 100% bumiputra ini dan berhasrat untuk berkongsi keuntungan syarikat dengan orang ramai yang menyertai syarikat samada sebagai reseller, merchant atau pelanggan dan membantu perkembangan syarikat ini. Harapan be;iau adalah untuk menyaingi Mudah.My secara sihat selain membantu masyarakat memperbaiki taraf sosio ekonomi masing  masing.
 Perkhidmatan Produk yang ditawarkan oleh SPshops.com 

1 - Menyediakan Portal Membeli-belah Sistem Atas Talian

2 - Berkongsi dengan mengundang orang ramai untuk menjadi pengguna bijak melalui SPshops.com, di mana seorang pengguna boleh menjanana pendapatan tambahan daripada perbelanjaan yang mereka lakukan. Membeli barang-barang atau perkhidmatan di SPShops sebagaimana di luar sana pada harga yang sama tetapi boleh membuat keuntungan yang lumayan dari ganjaran yang SPShops sediakan.

3 - Menyediakan sistem membeli-belah dalam talian untuk peniaga.

4 - Bekerjasama dengan pedagang dan pengguna bagi menambah keahlian di SPshops.com samada sebagai reseller atau merchant. Dengan tambahan pengguna dan peniaga akan merangsang aktiviti jualan dan dagangan dalam spshops.com. Ini akan meningkatkan keuntungan dimana keuntungan ini dikembalikan semula kepada ahli ahli.

5 - Dengan sistem ini, peniaga akan mempunyai sumber pendapatan tambahan daripada peningkatan perbelanjaan ekoran penambahan ahli berbanding hanya bergantung kepada kaedah konvensional dan tradisional sedia ada.



Pakej Pedagang

1 - M100 - RM100 / 3 bulan 


Mempunyai pautan Web: contoh: www.spshops.com / kereta
Persediaan Banner Web
5 Menu Content Web Termasuk Galeri
Galery dengan 10 Foto
10 item Paparan Produk untuk 3 bulan
Ada SP Kredit - 10 


2 - M500 - RM500 / 6 bulan 

Mempunyai pautan Web: contoh: www.spshops.com/telepon69
Persediaan Banner Web
8 Menu Content web termasuk Galeri
Galeri dengan 50 Foto
50 item Paparan Produk untuk 6 bulan
Ada SP Kredit - 50 


3 - M2000 - RM2000 / 12 bulan 


Mempunyai pautan Web: contoh: www.spshops.com / miracelshop
Persediaan Banner Web
8 Menu Content Web dan 20 Sub Kandungan web termasuk Galeri
Galeri dengan 200 gambar
500 Display item Produk untuk 12 Bulan
200 pcs kad Bisnes
200 Flyer
2 Banting
Ada SP Kredit - 100


Pakej Pengiklanan SP Ads

Selain Iklan Teks percuma SPShops juga sediakan pakej Iklan Premium bergambar mesra enjin carian seperti berikut:


1 - Iklan Premium SP Ads RM10 (aktif selama 3 bulan)

Boleh upload 1 gambar produk di hadapan, isi iklan serta banyak bilangan gambar serta pautan ke website peribadi pengiklan.


2 - Iklan Premium SP Ads RM50 (aktif selama 6 bulan)

Boleh upload 3 gambar produk di hadapan, isi iklan serta banyak bilangan gambar serta pautan ke website peribadi pengiklan.


3 - Iklan Premium SP Ads RM100 (aktif selama 12 bulan)

Boleh upload 5 gambar produk di hadapan, isi iklan serta banyak bilangan gambar serta pautan ke website peribadi pengiklan.


 
 Jom apa lagi klik DI SINI untuk terus ke web SPSHOPS.

Next Entry saya akan ceritakan lebih lanjut mengenai Pakej RM10, RM50 dan RM100
Jumpa lagi.. see ya..

No comments:

Post a Comment