Thursday 3 October 2013

TUPPERWARE BRANDS : Lelaki Pon boleh Berjaya

Assalamualaikum WBT dan Selamat pagi...
Entry pertama bulan Oktober 2013..huhuhuhu

Alhamdulillah Bulan Oktober ini lahir lagi seorang Director lelaki dalam Team Abdul Salam. En. Mukmin dari Kuantan. Tahniah min. Dia ni pon ex-college dr Kolej kat Kuantan dulu2 kala.


Ditambah berita baik Team sales pada bulan September pon semakin baik. Bagus jugak Visionboard yang dibuat.heheheheh..

Satu penghargaan kepada semua downlines yang tersayang. Tanpa mereka siapalah saya nak capai sales sehingga RM10K ini.. Berkat kesungguhan mukmin yang masih dalam program DIQ pada bulan September utk melayakkan dia utk jadi Director Tupperware Brands pada bulan Oktober 2013. Saya juga menerima saya penghargaan dari abg Sham kerana sales Top 5 dalam Team Power. Syukur Alhamdulillah.



Buat semua Downlines saya yang capai Target sales seperti Norol buat target sales RM3K, dan beberapa lagi downlines yang buat personal sales rm500 dan team sales yang gempak akan dibuat recognation utk korang semua. Tunggu ya. So bila difikirkan semula, Lelaki di luar sana jangan fikir nada tidak boleh berjaya dalam perniagaan Tupperware brands yang banyak dipelopori oleh kaum hawa. Jadi apa tunggu lagi. Jom sertai Team Power. jangan malu, jangan segan. Saya akan beri tunjuk ajar bagaimana anda boleh berjaya seperti saya. InsyaALLAH.. Man Jadda Wa Jadda.


No comments:

Post a Comment