Thursday 27 March 2014

Tupperware Brands : Purple set

Assalamualaikum wbt... dah lama saya tak menjergah ke ruang ini .. memang busy dengan tugas hakiki dan sekarang dan bertugas di Temerloh plak. Al-maklumlah bersama isteri tercinta syukur.. Saya namakan Set Purple kerana ini adalah semua Tupperware / item ini berwarna Purple dan Produk ini memasuki pasaran Malaysia buat pertama kalinya.. Nak tahu jom saya share di sini...


Set ini memang menarik untuk keperluan harian anda dan berita baik 2 item di atas boleh masuk microwave. Menjimatkan masa UNTUK KITA MEMASAK DI DAPUR

 
1. Turbo Chopper - RM135.00 (RETAIL)
2. Rice Cooker Microwave - RM99.00 (RETAIL)
3. Breakfast Maker - RM20.00 NETT

Berminat untuk order :
Boleh Sms / whatsapp saya : 014-5061998
atau layari FB saya : DISINI

No comments:

Post a Comment