Friday 1 November 2013

Tupperware Brands : November Great Saving

Assalamualaikum WBT dan salam 1 Tupperware
Pagi ni seronok sangat2 sebab dapat berita baik coz my dir Mukmin telah naik pangkat kepada 1 star dir sbb melahirkan new dir bawah dia iaitu kawan biz dia jugak saudara Hazarul hisham juga dari kuantan.

Tahniah kepada korang berdua, memang salute sama denga 2 org lelaki yg HEBAT dan LUARBIASA ini.

 Macam biasa sebelum katalog Bil 8/2013 menjengah pada 11 Nov ini, Tupperware Brands mengeluarkan Flyer promosi penjimatan  bagi saya besar-besaran dan murah2 belaka. Flyer2 ni banyak edisi taw utk area selatan, tengah, timur dan utara.

Jom saya kongsikan semua flyer2 mengikut area2 di semenanjung malaysia.


  Ini untuk kawasan Kuala Lumpur dan Selangor


Ini Untuk kawasan Johor, Negeri sembilan dan Melaka


Ini Flyer maybe untuk Perak, Kedah, Penang dan Perlis

This is pantai Timur..hehehehe..Kelantan, Terenganu dan Pahang
chewahhhh hihihih..

selamat membeli belah semua pengunjung blog saya..
Nak order boleh HUBUNGI saya : 014-5061998 tapi utk flyer Pantai Timur jelah item yg saya boleh belikan utk anda..hehehe\

No comments:

Post a Comment